Janka Draškovića 47, 10290 Zaprešić

Radno vrijeme

Pon–Pet: 09–17h / Sub: 09-13h

Nazovite nas

+385 91 7631 626

Formular za naručivanje servisa






    No Products in the cart

    Janka Draškovića 47, 10290 Zaprešić

    Proces rada

    UPOZNAJTE NAŠ SERVISNI PROCES

    Ako ste odlučili nazvati Serviserko možete biti posve sigurni da ste svoj uređaj dali u profesionalne i stručne ruke. Baš zbog toga, odlučili smo svojim klijentima predstaviti proces rada u našem servisu, koji se sastoji od 4 kratka koraka. Upoznajte se s našim načinom rada i doznajte više o dolasku servisera, dijagnostici kvara, cijeni i slično. Korisne informacije mogu poslužiti korisnicima koji se dosad nisu susretali s popravkom kućanskih uređaja ili ako jednostavno želite biti unaprijed informirani.

    • ZAŠTO JE VAŽNA DIJAGNOSTIKA

    Dijagnostika kvara prvi je korak samog procesa rada na Vašem uređaju. Pod dijagnostikom kvara na uređaju podrazumijeva se otkrivanje uzroka kvara, detaljan pregled i analiza uređaja, te konačno, zaključak o tome  kako bi se kvar mogao konačno i ukloniti. Ispravnu dijagnostiku kvara mogu donijeti samo educirani majstori i tek nakon toga mogu dati precizan odgovor o uzroku problema. Zato je ponekad teško putem telefona ili e-maila nagađati o uzroku kvara.

    • NAZOVITE NAS AKO TREBATE POMOĆ

    Stojimo Vam na raspolaganju za sve Vaše nedoumice ili pitanja o popravku uređaja Ukoliko trebate savjet o rezervaciji termina, imate dileme vezane uz proces popravka uređaja ili  ukoliko trebate bilo kakvu informaciju, nazovite nas, a mi ćemo Vam pružiti svoje znanje i priskočiti u pomoć. Ako nas trebate izvan radnog vremena, pošaljite nam e-mail na info@serviserko.hr, a naš tim će Vam odgovoriti u što kraćem roku.

    • ZAŠTO ODABRATI POPRAVAK ELEKTRONIČKOG UREĐAJA

    U 2016. godini svjetsko je stanovništvo odbacilo 49 milijuna tona e-otpada (što odgovara otprilike 4.500 Eiffelovih tornjeva). Procjenjuje se da će do 2021. taj broj porasti na više od 60 milijuna tona (State of the Planet, 2018).

    Zato je s ekološke strane, kada god je to moguće, preporučljivo odabrati popravak uređaja.

    • SERVISNI PROCES
    1. Kontaktirajte nas putem e-maila, telefona, kontakt forme “NARUČITE SERVIS” kako bi dogovorili termin dolaska servisera (veliki uređaji ) ili naručili PICKUP and RETURN uslugu. Dostavite osobno uređaj u naš servis.
    2. Nakon pregleda uređaja i detekcije kvara kontaktiramo korisnika kako bi ga informirali o cijeni i trajanju popravka.
    3. Korisnik daje pristanak za popravak uređaja te se uređaj popravlja. Ako korisnik ne pristane na popravak uređaj se nepopravljen vraća korisniku uz naplatu dijagnostičko-logističkih troškova u iznosu od 150,00 HRK.
    4. Servis završava popravak na uređaju te kontaktira korisnika da je uređaj spreman za preuzimanje u servisu ili ako je korisnik koristio PICKUP and RETURN uslugu dogovara se termin isporuke na adresu korisnika. No mi smo i dalje tu za Vas. Nudimo Vam 6 mjeseci garancije na dijelove koje ugrađujemo u Vaše aparate. Naša garancija podsjetnik je Vama da ćemo svaki put izvršiti popravak na pravi način.